شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۰۶:۵۸

استقرار سامانه مدیریت کیفیت با استانداردی جدید در ملی حفاری

ایران دریلینگرئیس مهندسی ساختار و بهره‎وری شرکت ملی حفاری ایران از استقرار سامانه مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ در این شرکت خبر داد. به گزارش باشگاه ایران دریلینگ و به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مسعود احمدی با بیان این‌که این سامانه برای افزایش راندمان و رضایتمندی ذی‌نفعان مستقر شده است، گفت: برای ارتقای سامانه مدیریت استاندارد کیفیت از ۲۰۰۸ به ۲۰۱۵ شاهد تلاش جمعی همکاران در بخش‎های مختلف شرکت برای مطابقت برنامه‎ها با ضوابط این استاندارد بودیم که سبب شتاب‌بخشی در تحقق الزام‌های مربوط به کسب این موفقیت برای شرکت شد. وی ارتقای جایگاه شرکت ملی حفاری در بازارهای داخلی و خارجی با بالاترین سطح کیفی و نگاه‌ بنگاه‎داری اقتصادی را از اهداف این استاندارد برشمرد و افزود: مدیریت شرکت در چارچوب مقررات شرکت ملی نفت ایران متعهد به تحقق این سامانه بوده و برای تامین منابع مورد نیاز و اجرای این تعهد اهتمام داشته است.

رئیس مهندسی ساختار و بهره‎وری شرکت ملی حفاری ایران افزود: شرکت ملی حفاری ایران یکی از شرکت‎های زیرمجموعه شرکت ملی نفت است که با حدود چهار دهه فعالیت، به عنوان بزرگ‌ترین شرکت ‌ایرانی در زمینه حفاری چاه‎های اکتشافی، توصیفی، توسعه‌ای، تعمیری و تکمیل چاه‎‌های نفت و گاز در خشکی و فراساحل و خدمات جانبی وابسته فعالیت دارد. احمدی با اشاره به این‌که این شرکت با توجه به گستردگی ناوگان، بهره‎گیری از فناوری‌‎های کارآمد و نوین و توانمندی تخصصی منابع انسانی دارای نقش بارزی در صنعت حفاری است، اظهار کرد: اهداف پیش‎بینی شده در خط‌مشی کیفیت شرکت به‎منظور توسعه و پویایی هر چه بیشتر سازمان پیاده‌سازی می‎شود. عضو هیئت مدیره انجمن مدیریت کیفیت با اشاره به تبیین کیفیت در برنامه‎های راهبردی شرکت ملی حفاری ایران گفت: برای تحقق اجرای این مبحث تلاش شده سازوکار موثری برای آموزش و توسعه کیفیت، بازنگری و اصلاح روش‎ها و فرآیندهای مورد نیاز سیستم مدیریت کیفیت به کار گرفته شود که در این باره بهبود مستمر در شاخص‎های بخش‎های مختلف عملیاتی و ارزیابی عملکرد دستگاه‎های حفاری به عنوان اولویت، مورد توجه قرار گرفته است.

احمدی بهبود و ارتقای مستمر راندمان و بازدهی عملیات حفاری در خشکی و فراساحل، خدمات فنی و تخصصی و مدیریت پروژه‎‌های حفاری را از دیگر اهداف مدنظر عنوان کرد. وی افزود: بهبود کارایی پشتیبانی از عملیات حفاری و خدمات فنی و تخصصی با تاکید بر بهینه‌‎سازی دستگاه‌‎ها و تجهیزات حفاری، تقویت توانمندی لجستیک و پایدارسازی تامین کالا و خدمات، بهبود مداوم در ارائه خدمات یکپارچه با طراحی و تکمیل بسته خدمات فنی تخصصی حفاری و بهتر شدن پایداری عملیاتی سازمانی با تاکید بر ساماندهی مدیریت ریسک در تمامی فعالیت‎ها، فرآیندها و خدمات از دیگر اهداف استقرار سامانه مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ با ویرایش ۲۰۱۵ است. وی اظهار کرد: جاری کردن اصول بنگاه‎داری اقتصادی به منظور ورود و حضور موفق در بازارهای کسب‌وکار با نرخ رقابتی و به‎کارگیری شیوه‎‌های مناسب بازاریابی برای پاسخگویی مناسب به تقاضای کارفرمایان و حضور در بازارهای جدید داخلی و منطقه‌ای از دیگر اهداف تعریف شده به‎منظور اجرای آخرین شیوه استاندارد مدیریت کیفیت این شرکت است. احمدی یاد آور شد: این خط‌مشی مانند سایر اجزای سامانه مدیریت کیفیت شرکت در صورت تغییر روزآمد خواهد شد.



  کد خبر : 2612
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :